JAG ÄLSKAR DIG NILSSON

ASSÅ JAG SAKNAR BV OCH JAG SAKNAR "ALLA" KILLARNAAAA!!!! MINNS NI ALLA VÅRA ROLIGA SKÄMT?


Nilsson || säger:

Okej, mjo. Fick ju träffa mig på vardagarna så.

Nilsson || säger:

måste vara tråkigt utan mig.

LindaWiklund, säger:

JAAA!

LindaWiklund, säger:

Jag & rosenqvist har börjat dra Engla skämtet varje dag

LindaWiklund, säger:

och Bobby skämtet

Nilsson || säger:

haha

Nilsson || säger:

Polisen gillar inte de där skämtet, på festivlen jag va så hamnade några killar i fylle cellen för de drog ett engla skämt.

LindaWiklund, säger:

Haha okej bra att veta

Nilsson || säger:

Jaa vill ju inte se er i fäengelset

LindaWiklund, säger:

elleeer? :P

Nilsson || säger:

haha, eller jo Rosen

Nilsson || säger:

men inte du

Nilsson || säger:

LindaWiklund, säger:

ååh

Nilsson || säger:

kan inte tänka mig att du gilalr lebb sex, så antar att rosen gör de.

Nilsson || säger:

visst är ja snäll?


HAHAHAHAHAHA!!!!!!!

LINDA JAG VET ATT DU GILLAR LEBBSEX..... HAHAHAHA :):):)


// wiCKLund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0